Kviko Dopuna
Lokacija poslovnica i bankomata
POSLOVNICE I BANKOMATI
Kalkulator kredita
KREDITNI KALKULATOR
Konvertor valuta
KONVERTOR VALUTA
Kursna lista
KURSNA LISTA
Kontakti
KONTAKTI
Poslovnice i bankomati Kreditni kalkulator Konvertor valuta Kursna lista Kontakti
KVIKO
DOPUNA
Scroll down
Dopunite svoj prepaid račun iz udobnosti fotelje! Dopuna za mobitel u samo nekoliko klikova. Kviko dopuna predstavlja novi Kviko servis koji omogućava korisnicima aplikacije dopunu prepaid brojeva telefona svih operatera u BiH. Dopuna se vrši direktno sa tekućeg računa klijenta za koji je vezana Kviko usluga, bez izlaska iz kuće. Sve dopune su dostupne na pregledu liste transakcija, te je na taj način korisniku omogućeno da prati kome je, kada i koliko poslao „kredita“ za mobitel. Primalac dopune, obavijest o dopuni dobija putem SMS poruke direktno od mobilnog operatera.
Kako KVIKO dopuna funkcioniše?
Prilikom slanja dopune na željeni broj, korisnik Kviko servisa odabere oparatera kojem pripada prepaid broj, izabere broj iz imenika telefona ili unese novi broj (ako nije sačuvan u imeniku) i odabere iznos za dopunu. U slučaju pogrešnog odabira operatera ili pogrešnog broja, dopuna neće biti uspješna. Iznos je moguće poslati i sa jednim decimalnim mjestom (npr. 5,3 KM). Predefinisani broj za dopunu je broj na koji je registrovana Kviko usluga, tj. vlastiti broj korisnika Kviko usluge. Korisnik neće biti zadužen na tekućem računu za iznos dopune ukoliko je dopuna neuspješna.
Pošalji novac sa svog računa u obliku koda 1. Kliknite Kviko DOPUNA
u meniju
Ukucaj kod na bankomatu 2. Izaberite mrežnog
telekom operatera
Podigni novac 3. Odaberite svoj broj ili
broj primaoca iz imenika
Podigni novac 4. Unesite iznos koji želite
uplatiti i kliknite POŠALJI
Podigni novac 5. DOPUNA je na vašem prepaid računu u roku od nekoliko sekundi
Minimalni i maksimalni iznos
2,00 KM
Minimalni iznos 2,00 KM
50,00 KM
Maksimalni iznos 50,00 KM
Dokumentacija za KVIKO
Zahtjev za KVIKO uslugu možete preuzeti sa linka ispod.

Zahtjev za korištenje KVIKO usluge (pdf)
Standardni informacioni list (pdf)
Korisničko uputstvo KVIKO aplikacije (pdf)

Ostale napomene vezane za korištenje usluge
  • Aplikaciju je moguće preuzeti na za korisnike android telefona, te na za korisnike iOS telefona.
  • Za podizanje novca sa bankomata putem kôda nije Vam potrebna kartica niti račun u Banci. Dovoljno je da kôd koji ste dobili unesete na bankomat i preuzmete sumu koju Vam je poslao pošiljalac kôda. Podizanje novca moguće je izvršiti na svim bankomatima Union Banke, ASA Banke i BBI Banke.
  • Za sva tehnička pitanja ili eventualne poteškoće u radu aplikacije, pozovite broj call centra + 387 33 652 888. Call centar Bamcard d.d. Sarajevo dostupan je 24/7. Više informacija o aplikaciji posjetite web stranicu www.kviko.ba
  • Za sva pitanja vezana za aktivaciju KVIKO uslugu, obratite se Union banci.